ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

ابوالفضل فلاح

علی دهقان | پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ب.ظ



دانلود آهنگ خوبه دارمت ابوالفضل فلاح

متن آهنگ خوبه دارمت ابوالفضل فلاح

حواست هست منو داری نمیخوابم تا بیداری تو این عشقو دادی یادم یه قلبیمو دو تا آدم
دو تا آدم دیوونه دو تا آدم احساسی فقط من تو رو میفهمم فقط تو منو میشناسی

خوبه دارمت بیقرارتم چه خوبه صبح که پا میشم کنارتم
خوبه ماله من هستی تا ابد کنار تو ندارم لحظه های بد خوبه دارمت خوبه دارمت خوبه دارمت

خوبه دارمت بیقرارتم چه خوبه صبح که پا میشم کنارتم
خوبه ماله من هستی تا ابد کنار تو ندارم لحظه های بد خوبه دارمت خوبه دارمت خوبه دارمت



فقط پیشه تو خندم واقعیه کنارت خنده هامو دوست دارم
هوامو داری هر جا که باشم چقد حالو هوامو دوست دارم

خوبه دارمت بیقرارتم چه خوبه صبح که پا میشم کنارتم
خوبه ماله من هستی تا ابد کنار تو ندارم لحظه های بد خوبه دارمت خوبه دارمت خوبه دارمت

خوبه دارمت بیقرارتم چه خوبه صبح که پا میشم کنارتم
خوبه ماله من هستی تا ابد کنار تو ندارم لحظه های بد خوبه دارمت خوبه دارمت خوبه دارمت

♪♫♦

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی