ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

افشین

علی دهقان | دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

دانلود آهنگ و متن آهنگ دوست دارم از افشین

بذار همه بدونن
همه مردم این شهر
نمی خوام دل توو سینه
بشه پژمرده ، پر پر
یه حرفی رو لبامه
یه بغضی توو گلومه
حالا داد میزنم تا
خدا جون هم بدنه
دوست دارم دوست دارم دوست دارم یه دنیا عاشقونه
دوست دارم
قسم به اون قطره ی اشکی که زچشمام روی خاک پات میباره
دوست دارم به پاکی اون بوسه ای که لب تشنه ام روی اون لبات میذاره
دوست دارم به اون خدای مهربون
دوست دارم به نامه های بی زبون
دوست دارم از این زمین خاکیمون
دوست دارم تا دور دورای آسمون
دوست دارم تا دور دورای آسمون
دوست دارم دوست دارم دوست دارم یه دنیا عاشقونه
بذار همه بدونن
همه مردم این شهر
نمی خوام دل توو سینه
بشه پژمرده ، پر پر
یه حرفی رو لبامه
یه بغضی توو گلومه
حالا داد میزنم تا
خدا جون هم بدونه
دوست دارم دوست دارم دوست دارم یه دنیا عاشقونه
دوست دارم
قسم به اون قطره ی اشکی که زچشمام روی خاک پات میباره
دوست دارم به پاکی اون بوسه ای که لب تشنه ام روی اون لبات میذاره
دوست دارم به اون خدای مهربون
دوست دارم به نامه های بی زبون
دوست دارم از این زمین خاکیمون
دوست دارم تا دور دورای آسمون
دوست دارم تا دور دورای آسمون
دوست دارم دوست دارم دوست دارم یه دنیا عاشقونه
خیلی دوست دارم!


دانلود آنهنگ و متن آهنگ سکه ماه از افشین

چشمات و وا کن که سحر
تو چشم تو بیدار بشه
صدا بزن اسممو تا
زمستونم بهار بشه
وقتی تو نیستی تو خونه
یه غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه
اون که میون من و تو خط جدایی کشیده
دل میگه نفریش کنم به دردمون دچار بشه
سر به ستاره میزنم
سکهء ماهو میشکنم
یه روز اگه دستای من بادستای تو یار بشه
با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم
نذار خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشیم دعا کنیم شاید از دولت عشق
یه روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه
وقتی تو نیستی تو خونه
یه غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه
سر به ستاره میزنم
سکهء ماه و میشکنم
یه روز اگه دستای من با دستای تو یار بشه
چشمات و وا کن که سحر
تو چشم تو بیدار بشه
صدا بزن اسممو تا زمستونم بهار بشه
وقتی تو نیستی تو خونه
یه غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه
اون که میون من و تو خط جدایی کشیده
دل میگه نفرینش کنم به دردمون دچار بشه
سر به ستاره میزنم
سکهء ماه و میشکنم
یه روز اگه دستای من بادستای تو یار بشه
با من بمون با من بمون نذار تنها بمونم
نذار که خونهء دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشیم دعا کنیم شاید از دولت عشق
یه روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه
وقتی تو نیستی تو خونه
یه غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش دلم هزار هزار بشه
دلم هزار هزار بشه دلم هزار هزار بشه
دلم هزار هزار بشه دلم هزار هزار بشه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی