ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

نجواهای عاشقانه زیبا

علی دهقان | دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ

 

همیشه قصه ی شب در همین خلاصه شدست؛
تو غرقِ خوابی و من غرقِ آرزوی توام...!
محسن محدی

------------------------

 ❤ ❤ ❤ نجواهای زیبای عاشقانه  ❤ ❤ ❤

 


اگر هزار غم است از جهانیان بر دل
همین بس است که او غمگسار من باشد!
سعدی

------------------------

 ❤ ❤ ❤ متن های زیبای عاشقانه  ❤ ❤ ❤

 

من یک جور زندگی میخواستم
تو یک جور!
نتوانستیم کیک مشترکی داشته باشیم
خودمان را خوردیم...!
از: راجرمگاف

------------------------

 ❤ ❤ ❤ نجواهای زیبای عاشقانه  ❤ ❤ ❤

گفتی : مگر به خواب ببینی رخ مرا
دیوانه از خیال تو خوابم نمی‌برد !
#سجاد_شهیدی

------------------------

 ❤ ❤ ❤ اشعار زیبای عاشقانه  ❤ ❤ ❤


باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کسی تلخی لبخند مرا درک نکرد

های های دل دیوانه ی من پنهانی است

------------------------

 ❤ ❤ ❤ متن های کوتاه عاشقانه  ❤ ❤ ❤

 

سکوت خدا!

گاه خدا آن قدر صدایت را دوست داردکه سکوت می کند

تا تو بارها بگویی" خدای من"

------------------------

 ❤ ❤ ❤ زیباترین شعرهای عاشقانه  ❤ ❤ ❤

خـــــدا!

خدا

در هیاهوی زندگی دریافتم:

چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت 

در حالیکه گویی ایستاده بودم

چه غصه هایی که فقط به غم دلم حاصل شد

در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود

دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود

به همین سادگی!

------------------------

 ❤ ❤ ❤ زیباترین متن های رمانتیک و عاشقانه  ❤ ❤ ❤

 

عجب هوایی داری!

هوایت که به سرم میزند ،

دیگر در هیچ  هوایی نمیتوانم نفس بکشم!!

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

------------------------

 ❤ ❤ ❤ نجواهای زیبای عاشقانه  ❤ ❤ ❤

کاش می شد...

    کاش تا دل میگرفت و میشکست ،دوست می آمد کنارش  می نشست!

        
کاش میشد روی هر رنگین کمان ،می نوشتم "مهربان "با من بمان!!!

 

کاش می شد قلب ها آباد بود

کینه و غم ها به دست باد بود

 

کاش می شد دل فراموشی نداشت 

نم نم باران هم آغوشی نداشت

 

 

کاش می شد کاش های زندگی 

تا می شد در پشت قاب بندگی

 

کاش میشد کاش ها مهمان شوند

درمیان غصه ها پنهان شوند

 

کاش می شد آسمان غمگین نبود

رد پای کینه ها رنگین نبود

 

کاش میشد روی خط زندگی

با تو بود تا مُنــتـهای زندگی

 

 ❤ ❤ ❤ زیباترین متن های رمانتیک و عکس های عاشقانه  ❤ ❤ ❤

 

اکسیر عشق

شاعر و فرشته ای با هم دوست شدند ...

فرشته پری به شاعر داد و شاعر ، شعری به فرشته ...

شاعر پر فرشته را لای دفتر شعرش گذاشت و شعرهایش بوی آسمان گرفت ...

فرشته شعر شاعر را زمزمه کرد و دهانش مزه
عشق گرفت ...

خدا گفت : دیگر تمام شد ... دیگر زندگی برای هر دوتان دشوار می شود ...

زیرا شاعری که بوی آسمان را بشنود ، زمین برایش کوچک است ... و

فرشته ای که مزه عشق را بچشد ، آسمان برایش کوچک.

------------------------

 ❤ ❤ ❤ جملات زیبای عاشقانه  ❤ ❤ ❤

سوگند:

نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی...

به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...

لحظه ها عریانند.

  به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز!!

سهراب سپهری

نظرات  (۱)

سعدی چو جورش می بری نزدیک او دیگر مرو
ای بی بصر من می روم؟ او میکشد قلاب را

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی