ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

آغاسی

علی دهقان | پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۰ ب.ظ

لب کارون آغاسی

متن و دانلود آهنگ لب کارون آغاسی

لب کارون چه گلبارون

میشه وقتی که میشینند دلدارون

تو قایقها دور از غمها میخونند نغمه خوش روی کارون

هرروز و تنگه غروب تو شهرما

صفا داره لب شط پای نخلها

چه خوبو قشنگه لب کارون چه گلبارون

لب کارون چه گلبارون

میشه وقتی که میشینند دلدارون

تو قایقها دور از غمها میخونند نغمه خوش روی کارون

هرروز و تنگه غروب تو شهرما

صفا داره لب شط پای نخلها

چه خوبو قشنگه لب کارون

میشه وقتی که میشینند دلدارون

تو قایقها دور از غمها میخونند نغمه خوش روی کارون

لب کارون چه گلبارون

میشه وقتی که میشینند دلدارون


لب کارون آغاسی



متن و دانلود آهنگ دلبر شیرین

بنشین دلبر شیرین که برات قصه بگم سرتو شونه کونم مثل یه گل ماچت کنم 

بنشین از پشت هریر تو چشمات نگام بکن تا منم نازت کنم یواش یواش خوابت کنم

من افتادم به دامتت مکن ناز که میخوامت

مکن ناز که میخوامت

 

دلم میخوات یه شب با تو بشینم که شاید رو لبات خنده ببینم

گل بوسه رو لب های تو نشسته دلم میخوات من اون گل رو بچینم

من افتادم به دامت مکن ناز که میخوامت




لب کارون آغاسی



                                     متن و دانلود آهنگ مرو با دیگری آغاسی



دلم گرفته میخوام دلم گرفته میخوام گریه کنم

 

در این زمونه به کی شِکوه کنم

 

وای دل من وای دل من وای دل من

 

زدست قهر تو من خسته شدم

 

چو مرغ بالُ پر بسته شدم

 

وای دل من وای دل من وای دل من

 

دلشده کاسه خون به لبم داده جنون به کنارم تو بمون مرو با دیگری

 

اومده دیوونه تو به در خونه تو مرو با دیگری

 

دلشده کاسه خون به لبم داده جنون به کنارم تو بمون مرو با دیگری

 

اومده دیوونه تو به در خونه تو مرو با دیگری

 

یار دگر داری اگر بعد از این جای من

 

تا به لبهات بوسه زند بعد از این جای من

 

چشم و دلم منتظره آه من بی اثره دو تا چشمام به دره که تو پیدا بشی

 

اومده ام گله کنم ز غمت شکوه کنم که تو رسوا بشی

 

من که در این شهر غریب عاشقی میکشم

 

دونه خون اشک روون شد خدا مونسم

 

دلشده کاسه خون به لبم داده جنون به کنارم تو بمون مرو با دیگری

 

اومده دیوونه تو به در خونه تو مرو با دیگری

 

یار دگر داری اگر بعد از این جای من

 

تا به لبهات بوسه زند بعد از این جای من

 

چشم و دلم منتظره آه من بی اثره دو تا چشمام به دره که تو پیدا بشی

 

اومده ام گله کنم ز غمت شکوه کنم که تو رسوا بشی

 

من که در این شهر غریب عاشقی میکشم

 

دونه خون اشک روون شد خدا مونسم

 



  • علی دهقان

آغاسی

لب کارون

نظرات  (۱)

سلام 
ای وای من خدا رحمت شون کنه ، لب کارون شون که فوق العادست مگه میشه آغاسی گوش بدی و عاشق نشی ، نور به قبرشون بباره 
واقعا آدم دلش می سوزه به خاطر گوهرهایی که زود خاکستر شدند ، مثل بانو مرضیه عزیز ، هایده و مهستی ، روز نمیشه که هم اتاقی مهستی نارنین رو گوش بدمو نگم چرا روزگار بد باهاش تا کرد ؟ حیف شدند واقعا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی