ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم علی دانیال

علی دهقان | سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۲ ب.ظ

دانلود آهنگ هرگز هرگز بی تو نمیخندم علی دانیال

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم ♬♫♪
بی تو بر دل عشقی هرگز نمی بندم !..!
خدا خدا خدایا اگر به کام من ♬♫♪
جهان نگردانی جهان بسوزانم!..!
اگرخدا خدایا مرا بگریانی ♬♫♪
من آسمانت را زغم بگریانم !..!
منم که در دل ز نام و رادی فسانه ها دارم ♬♫♪
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم !..!
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم ♬♫♪


بی تو بعد عشقی هرگز نمی بندم !..!
دنیا فروغ آرزوها که رنج جستجو رو پایان تویی ♬♫♪
تو بیا که بی تو آه سردم که بی تو موج دردم درمان تویی !..!
منم که در دل ز نام و رادی فسانه ها دارم ♬♫♪
منم که چون گل شکفته بر لب ترانه ها دارم !..!
هرگز هرگز هرگز بی تو نمی خندم ♬♫♪
بی تو بعد عشقی هرگز نمی بندم !..!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

#کاراپست

#کاراپست_شیراز

 

برای پیدا کردن آدس در map اینجا کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی