ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

علی تکتا

علی دهقان | دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ

علی تکتا 

متن آهنگ علی زیبایی بنام نداره

 

من که عاشق نبودم تو دلم رو بردی
رفتی و دستاتو به دستای من نسپردی
جای دستات روی شونم هنوز هم باهامه
طرح چشمای قشنگت هنوزم رویامه
من که عاشق نبودم تو دلم رو بردی
تا که دیدی که باهاتم تو منو آزردی
نه نخواستی که بشم من واس تو همخونه
نیستی اینجا تا ببینی تو چشام بارونه
نداره دل دیگه طاقت نداره
نه به این تنهایی عادت نداره
نداره دل دیگه طاقت نداره
نه به این تنهایی عادت نداره

 

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ نداره از علی زیبایی

 

♫♫♫♫♫♫

 

دلمو به دنبالت کشوندی کشوندی
منو پای این هوس سوزوندی سوزوندی
ندیدی که پای تو نشستم
نگو که باید تورو ببخشم
دلمو به دنبالت کشوندی کشوندی
منو پای این هوس سوزوندی سوزوندی
ندیدی که پای تو نشستم
نگو که باید تورو ببخشم
نگو که باید تورو ببخشم
ببخشم ببخشم ببخشم
نداره دل دیگه طاقت نداره
نه به این تنهایی عادت نداره
نداره دل دیگه طاقت نداره
نه به این تنهایی عادت نداره

 

دانلود آهنگ نداره  آهنگ نداره از علی زیبایی

 

اهنگ علی تکتا تو این دنیا

 

Music Ali Takta Too In Donya

 

اهنگ علی تکتا تو این دنیا

 

متن تو این دنیا علی تکتا

****

Text Music Ali Takta Too In Donya

  ♫♫♫♫

تو این دنیا دلم خوش بود که دستامو تو میگیری

نمیترسی از احساسم / نمیگی از نگام سیری

تو این دنیا دلم خوش بود یکی حرفامو میفهمه

یکی هست مثل من با من / که رویاهامو میفهمه

تو این دنیا دلم خوش بود / منو تنها نمیذاری

نمیری بی خبر یک روز رو قلبم پا نمیذاری

دلم خوش بود که میدونی دلم تنها و غمگینه

غم دوریت واسه قلبم/ یه کوه خیلی سنگینه

دلم خوش بود که چشمامو نمیخوای دیگه بارونی

دلی رو که به تو دادم/نمیبازی به آسونی

دلم خوش بود که چشمامو

نمیخوای دیگه بارونی

دلی رو که به تو دادم نمیبازی به آسونی

دلم خوش که میدونی

دلم تنها و غمگینه

همه دوریت واسه قلبم

یه کوه خیلی سنگینه

دلم خوش بود که چشمامو نمیخوای دیگه بارونی

دلی رو که به تو دادم/نمیبازی به آسونی

  ♫♫♫♫

تکست اهنگ تو این دنیا علی تکتا

  ♫♫♫♫

تو این دنیا دلم خوش بود/که دستامو تو میگیری

نمیترسی از احساسم/نمیگی از نگام سیری

تو این دنیا دلم خوش بود/یکی حرفامو میفهمه

یکی هست مثل من با من که رویاهامو میفهمه

تو این دنیا دلم خوش بود/منو تنها نمیذاری

نمیری بی خبر یک روز/رو قلبم پا نمیذاری

دلم خوش بود که میدونی دلم تنها و غمگینه

غم دوریت واسه قلبم/ یه کوه خیلی سنگینه

دلم خوش بود که چشمامو/ نمیخوای دیگه بارونی

دلی رو که به تو دادم/نمیبازی به آسونی

دلم خوش بود که چشمامو

نمیخوای دیگه بارونی

دلی رو که به تو دادم

نمیبازی به آسونی

دلم خوش که میدونی

دلم تنها و غمگینه

همه دوریت واسه قلبم

یه کوه خیلی سنگینه

دلم خوش بود که چشمامو

نمیخوای دیگه بارونی

دلی رو که به تو دادم / نمیبازی به آسونی

خواننده : علی تکتا

****

دانلود اهنگ علی تکتا تو این دنیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی