ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بهترین های موسیقی

ترافیک 60

بانک ملی پست، ثبت نام کارشناسی، جوک، چوب، حوادث، خدا، ذوب آهن، زیبا، ژاپن ، سایپا، شعر،صید، ضرب المثل، طالع بینی ، طالع بینی، عکس، غزل، فال حافظ، قرآن کریم، کلیپ، لبنان، لباس عروس ،مترجم ، نور، زارت بهداشت، همشهری ، یوتیوپ ،

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گروه سون

علی دهقان | جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۰۴ ب.ظ



دانلود آهنگ دوستت دارم از گروه سون


♫♫ دارم از تو دور می شم
داره تنها می شه قلبم
می دونم نبودن تو
جونمو می گیره کم کم
چیزی از تنم نمونده
بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد
من و فکر رفتن تو... من و فکر رفتن تــو
دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم توو قلب من فقط تویی
دارم از یاد تو می رم
بی تو هر لحظه می میرم
ته زندگیم همین جاست
بدون اینو که می میرم
می گم عاشق تو هستم، بی تو آروم نمی گیرم
دوست دارم
دوست دارم هنوز عشق منی
می دونم منو از یاد می بری
بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم توو قلب من فقط تویـــی ♫♫





واست میمیرم

دانلود آهنگ واست میمیرم ۷ باند


سردی نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه
میمیرم بی تو …
خوندن من یه بهانه ست یه سرود عاشقانه ست
من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم
تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه
میمیرم بی تو …
من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو میمونم واسه همیشه …
اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم
با تو میمونم واسه همیشه …
دانلود آهنگ جدید گروه سون واست میمیرم با لینک مستقیم

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم  حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو میمونم واسه همیشه …
خاطرات تو را چه خوب چه بد حک میکنم توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم
با تو میمونم واسه همیشه …
اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم
با تو میمونم واسه همیشه …
اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم واست میمیرم جواب دنیا رو میدم
با تو میمونم واسه همیشه …
سردی نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه
میمیرم بی تو …
خوندن من یه بهانه ست یه سرود عاشقانه ست
من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم
تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه
میمیرم بی تو …
من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو میمونم واسه همیشه …
خاطرات تو را چه خوب چه بد حک میکنم توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم
با تو میمونم واسه همیشه …



نظرات  (۱)

من با این اهنگها دنیایی از خاطرات دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی